.موقعیت اولیه خود بازگردد و مدار را دوباره برقرار کند.نتیجه، لرزش سریع ویبراتور است که باعث ایجاد یک سری بار میشود که به شمع منتقل میشوند و گازهای ا یدک کش فولادشهر حتراق را در محفظه احتراق مشتعل میکنند. جرقه باید در زمانبندی صحیح تولید شود. برای دستیابی به زمانبندی دقیق احتراق، یک روتور ساخته شده از مواد عایق با صفحات فلزی داخلی وارد مدار میشود. این روتور به صورت مکانیکی به شفت محرک پیستون متصل است و هنگامی که پیستون در مرکز مرگ بالای کورس تراکم قرار دارد، صفحات فلزی مدار را به شمع میبندند. یک سوئیچ میتواند مدار را قطع کند و موتور را متوقف کند. این سیستم احتراق، پایه و اساس تمام سیستمهای بعدی از نوع خود را تشکیل میدهد.از دیگر ویژگیهای سهچرخه موتوری او میتوان به فنر عقب بیضیشکل، سیستم فرمان رک اند پینیون و سیستم خنک یدک کش فولادشهر کننده آبی اشاره کرد. نیرو از موتور به محور عقب صلب از طریق تسمه و زنجیر منتقل میشود. بنز بعداً ادعا کرد که در بهار ۱۸۸۵ این سهچرخه را رانده است، که بسیاری آن را اولین خودروی مجهز به موتور احتراق داخلی میدانند. در پاییز ۱۸۸۵، او این وسیله نقلیه را در ملاء عام آزمایش کرد. آزمایش کوتاه بود. در واقع، بنز حتی از حیاط کارگاه خود بیرون نیامد: او به یک دیوار آجری برخورد کرد، اما او و سرنشینش - همسرش - آسیبی ندیدند. او آزمایشهای بیشتری را انجام داد و یدک کش فولادشهر را اصلاح کرد، اما وسیله نقلیه او اولین نمایش عمومی خود را در ۴ ژوئن ۱۸۸۶، در شرح
- ۰ ۰
- ۰ نظر